Llibre Temporada d’òpera (1991-1992/2022-2023)
El llibre Temporada d’òpera d’Amics del Liceu es publicà per primera vegada la temporada 1991-1992 amb la voluntat d’oferir al públic del Liceu una eina de preparació en la qual estudiosos i especialistes en la matèria presenten cadascuna de les òperes incloses a la temporada del Liceu. Cada capítol, a més, compta amb una presentació d’una personalitat del món cultural, polític o social que, d’alguna manera, està vinculada a un títol en concret. El llibre conté il·lustracions encarregades especialment a artistes contemporanis els originals de les quals s’exposen, a l’inici de la temporada, en una galeria d’art de Barcelona.
El recorregut d’aquesta publicació en format imprès finalitzà la temporada 2022-2023 quan, amb la voluntat d’adaptar-nos als mitjans digitals actuals i davant de l’emergència ecològica que viu el planeta, s’adopta la mesura de passar al format digital creant l’actual butlletí digital que, a més d’incloure el contingut dels textos del llibre Temporada d’òpera, s’inclouen també altres continguts d’interès de l’Associació com les entrevistes amb cantants, l’editorial, l’apartat de viatges o l’agenda d’activitats.
Per la consulta o compra de qualsevol d’aquestes publicacions, cal posar-se en contacte amb l’Associació: 93 317 73 78 o info@amicsliceu.com