
Bayreuth, del 17 al 21 d’agost
Benvolguts Amics i Amigues,
Ens fa especial il·lusió informar-vos que els Amics del Liceu hem signat un conveni de col·laboració amb el Club Wagner.
Aquest conveni de col·laboració suposa per als Amics del Liceu la possibilitat de demanar amb antel·lació entrades per al nostre proper viatge al Festival de Bayreuth, que tindrà lloc del 17 al 21 d’agost de 2026, durant el qual tenim previst veure els següents títols:
– Der fliegende Höllander (18/08/26)
– Rienzi (19/08/26)
– Parsifal (20/08/26)
Es tacta d’un any especial, ja que el 2026 el Festival de Bayreuth celebrarà la seva 150a edició, i ho farà amb una nova producció de l’òpera Rienzi, que s’interpretarà per primera vegada al Festspielhaus. Es tracta d’un projecte de reconstrucció i reinterpretació, que s’ha realitzat tenint en compte fonts històriques, revisions modernes i una lectura dramatúrgica més profunda feta amb l’objectiu de reivindicar l’òpera com una obra de valor per si mateixa, més enllà de les limitacions que li va imposar el seu propi autor. L’interès actual per redescobrir-la amb nous ulls ha propiciat la seva entrada —tardana, però significativa— al festival el 2026.
Durant el viatge també podrem veure Der fliegende Holländer, que comptarà amb la Senta de la magnífica Asmik Grigorian, i Parsifal, sota la batuta de Pablo Heras-Casado que tants èxits ha recollit tant del públic com de la crítica. Dues òperes de gran lluïment per a l’orquestra i el cor.
A més, com és habitual, completarem el nostre viatge amb diverses visites d’interès cultural que estan en preparació.
Atesa la singularitat d’aquest viatge, us demanem que, si esteu interessats a participar-hi, contacteu amb l’Associació per fer la vostra prereserva abans del 17 de setembre per poder-vos garantir plaça tenint en compte el funcionament especial de reserva d’entrades del Festival.
Més informació sobre aquest viatge i prereserves: