Amb motiu de la funció d’Aci, Galatea e Polifemo que té lloc al Gran Teatre…
Conferència a l’entorn d’«Orlando»
Amb motiu de la funció d’Orlando que tindrà lloc al Gran Teatre del Liceu el mes de març, recuperem la conferència que Oriol Pérez Treviño, musicòleg i col·laborador habitual d’Amics del Liceu, ens ofereix sobre aquest títol de Georg Friedrich Händel en versió concert.
